Klacht indienen
Onze medewerkers doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling, verzorging of de organisatie. In de meeste gevallen kunt u het probleem het beste bespreken met degene die hiervoor verantwoordelijk is. De hulpverlener krijgt dan de kans de zorg te verbeteren. Indien dit niet leidt tot een gewenste oplossing, kunt u zich via het klachtenformulier richten tot onze klachtenfunctionaris. Deze neemt dan contact met u op.
Meer informatie over het behandelen van klachten bij Adrz vindt u in onze folders:
Tip geven
Heeft u een tip of suggestie? Die kunt u insturen via dit emailadres.
Compliment geven
Adrz vindt het van groot belang ervaringen van patiënten, cliënten en bezoekers te horen. Veel ervaringen met onze organisatie zijn gelukkig positief. Mocht u hierover iets kwijt willen, dan stellen wij dat zeer op prijs. Wilt u een afdeling, een arts of een andere medewerker graag een compliment geven? U kunt schriftelijk een compliment indien door het invullen van het complimentenformulier.
Meedenken via het Adrz Patiëntenpanel
Wilt u meedenken over de ontwikkelingen in Adrz? Bijvoorbeeld over de duidelijkheid van de bewegwijzering, de gebruiksvriendelijkheid van onze website en ons zorgaanbod? Meld u dan aan voor het Adrz Patiëntenpanel. Als lid van het Adrz Patiëntenpanel ontvangt u een paar keer per jaar een vragenlijst over een actueel onderwerp dat binnen het ziekenhuis speelt. De uitkomsten van de vragenlijsten neemt de Cliëntenraad van Adrz mee in de adviezen aan de organisatie. Zo bent u als inwoner van Zeeland betrokken bij de ontwikkelingen in Adrz.