Stichting Vrienden Adrz doet er alles aan om een verblijf in het ziekenhuis voor patiënten en hun familie zo prettig mogelijk te maken. Dat doet de stichting vooral door zich te richten op zaken die niet door het ziekenhuis zelf betaald kunnen worden. Voorbeelden daarvan zijn knuffels voor kinderen en het aantrekkelijker maken van wachtkamers.
De stichting kan al haar projecten uitvoeren dankzij de financiële steun van onder andere bedrijven en particulieren. De bestuursleden houden de doelstelling van de stichting scherp in het oog. Ook zorgen zij ervoor dat al het geld goed besteed wordt. Graag stellen de bestuursleden zich kort aan u voor.
Jolanda de Vries – voorzitter
In het dagelijks leven:
Bestuurder van Adrz
“Het is fijn als de stichting in het ziekenhuis een bijdrage kan leveren aan de kwaliteit van leven van patiënten en het werkplezier van medewerkers.”
Maarten Janssens – penningmeester
In het dagelijks leven:
Directeur van Veiligheidscentrum Zeeland, voorzitter van de Centrale Examencommissie van de HZ en Statenlid
“Wij willen een ‘plusje’ zetten op het werk van Adrz door het verblijf van patiënten en familie te veraangenamen. Als wij zo bijdragen aan het welzijn van mensen, maakt mij dat gelukkig.”
John Heijnsdijk – bestuurslid
In het dagelijks leven:
Directeur Grootzakelijk Bedrijven bij Rabobank
“Als geboren Goesenaar voel ik mij betrokken bij Adrz. Klantgerichtheid is in mijn werk belangrijk, maar ook in een ziekenhuis. Voor alles wat beter,
soepeler of prettiger kan verlopen, zet ik me graag in.”
Mariska de Pagter – bestuurslid
In het dagelijks leven:
Apotheekhoudend huisarts op Noord-Beveland
“Als huisarts word ik dagelijks geconfronteerd met de impact die een ziekenhuisbezoek of -opname heeft op patiënten, maar ook op hun dierbaren. Ik wil graag een bijdrage leveren om deze ervaring zo positief mogelijk te laten verlopen.”
Mike Wolf – bestuurslid
In het dagelijks leven:
Advocaat bij Wolf Legal
“Als betrokken burger draag ik graag een steentje bij aan de ziekenhuisorganisatie en aan het welzijn van de bezoekers van Adrz in het bijzonder.”
Ilse de Mol – contactpersoon
In het dagelijks leven:
Communicatie- & marketingadviseur bij Adrz
“Naast zorg moeten patiënten en bezoekers kunnen rekenen op goede voorzieningen. Ik vind dat een verblijf in het ziekenhuis zo aangenaam mogelijk moet verlopen, vanaf de wachtkamer tot en met een opname.”