Digitaal uitwisselen van medische gegevens
Met het nieuwe EPD is Adrz in staat sneller en veilig te communiceren over verleende zorg. Binnen het ziekenhuis zelf, maar ook met de patiënt en andere ziekenhuizen of zorgverleners als huisartsen en apothekers. Hierdoor zijn alle zorgverleners die betrokken zijn bij het zorgtraject van de patiënt, beter op de hoogte van de verleende zorg. Dat verbetert de onderlinge samenwerking en de zorgverlening voor de patiënt.
Patiënten hebben toegang tot hun dossier via Mijn Adrz
Via Mijn Adrz kunnen patiënten zich goed voorbereiden op gesprekken met hun arts. In juni van dit jaar ging Mijn Adrz online. Nu voeren we verschillende verbeteringen door. Wat kunt u vanaf 13 december verwachten in Mijn Adrz?
- Naast het inzien van uw medische gegevens, kunt u via het nieuwe Mijn Adrz ook contact hebben met uw behandeld specialist of apotheker via een e-consult.
- De medische vragenlijsten die u gewend bent in te vullen op papier, vult u voortaan gemakkelijk en snel in via Mijn Adrz. Overigens blijven de papieren versies van de vragenlijsten ook beschikbaar.
- Via Mijn Adrz kunt u door de medisch specialist goedgekeurde herhaalrecepten aanvragen met één druk op de knop.
- De voor uw behandeling specifieke informatie wordt voor u klaargezet in Mijn Adrz, zodat u zich goed kunt voorbereiden op uw behandeling.
- In uw dossier komt een pasfoto. Zo kunnen wij uw identiteit gemakkelijker controleren en hoeven wij u minder vaak om uw identiteitsbewijs of naam en geboortedatum te vragen. Deze foto maken onze medewerkers bij de balie tijdens uw eerstvolgende bezoek aan Adrz.
Meer informatie over Mijn Adrz en antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op Adrz.nl/mijnadrz