Adrz

Telefoonnummers Oncologie

Van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur:

Dagbehandeling Goes 088 125 45 10
Dagbehandeling Vlissingen 088 125 52 73

Buiten kantooruren, in de avond, nacht en in het weekend:

Afdeling G Oncologie 088 125 44 57
U hoeft NIET eerst de huisartsenpost te raadplegen!

Wanneer u een afspraak wilt afzeggen of verzetten, kunt u bellen met de kuurplanner:

Goes 088 125 40 71
Vlissingen 088 125 50 69

Voor leveranciers

De inkopen van Adrz worden gedaan door de afdeling Inkoop. Zij zijn verantwoordelijk voor de inkoop van goederen en diensten. De afdeling is bereikbaar via inkoop@adrz.nl.

Facturen

Op de factuur moet altijd een ordernummer, contractnummer of kostenplaats van Adrz vermeld zijn. Zonder deze gegevens kan de factuur niet verwerkt worden. Facturen graag zoveel mogelijk digitaal versturen naar fc.efactuur@adrz.nl. Wanneer dit niet mogelijk is, kan het per post verstuurd worden naar:

Admiraal de Ruyter Ziekenhuis B.V.
t.a.v. crediteurenadministratie
’s-Gravenpolderseweg 114
4462RA Goes

Herinneringen en aanmaningen kunnen gemaild worden naar de crediteurenadministratie. Zij zijn bereikbaar via fc.crediteuren@adrz.nl of telefonisch via 088 1255912 (bereikbaar tussen 08.30 en 12.00 uur).

Als het in Adrz anders loopt dan is verwacht

Een ziekenhuis heeft een openbaar karakter en is voor iedereen toegankelijk. Diefstal, vermissing of beschadiging zijn hierdoor niet altijd te voorkomen. Wij adviseren u daarom bij uw bezoek aan de polikliniek en bij opname zo min mogelijk geld, dure sieraden/kleding en andere zaken van (emotionele) waarde mee te nemen naar het ziekenhuis. Het ziekenhuis is niet aansprakelijkheid voor schade aan of verlies van dergelijke zaken.

Als er onverhoopt toch sprake is van zaakschade, vermissing of diefstal van eigendommen, dan kunt u dit melden bij de leidinggevende van de betrokken afdeling. Hij/zij zal uw melding in behandeling nemen. U kunt ook onderstaand schadeformulier invullen.

Wilt u zaakschade, een vermissing of diefstal melden? Vul dan het formulier ‘Zaakschade melden‘ in. Het is belangrijk dit formulier te laten ondertekenen door de leidinggevende van de afdeling waar uw zaakschade is ontstaan.

Renée Poelman

Naam: Renée Poelman
Woonplaats: Goes
Lid (sinds 2023)

Marc Hageman

Naam: Marc Hageman
Woonplaats: Middelburg
Secretaris, lid dagelijks bestuur (sinds 2023)

De COVID-testlocatie en uitslag coronatest

Op de testlocatie kunt u snel en veilig worden getest op een coronabesmetting.

Voor de meest actuele informatie over testen bij coronaklachten verwijzen wij u naar de volgende websites:

Janetta Kodde

Janetta Kodde
Oncologieverpleegkundige

Kristel Hoeben

Kristel Hoeben
Internist-oncoloog

Anja Kluijfhout

Anja Kluijfhout
Verpleegkundige specialist mamma-oncologie

Simone Dietvorst

Simone Dietvorst
Verpleegkundige Specialist mamma-oncologie

Marieke Walhout

Adrz - Clientenraad Marieke Walhout, Portretfoto

Marieke Walhout
Secretarieel ondersteuner

Peter Vrancken

Adrz - Clientenraad Pasfoto P.Vrancken

Peter Vrancken
Woonplaats: Vlissingen
Lid (sinds 2018)

Joan de Visser

Joan de Visser
Woonplaats: Middelburg
Lid (sinds 2018)

Frans Traas

Adrz - Clientenraad Frans Traas, Portretfoto

Frans Traas
Woonplaats: ’s-Gravenpolder
Vicevoorzitter, penningmeester, lid dagelijks bestuur (sinds 2021)

Tonny den Ouden

Tonny den Ouden
Woonplaats: Zierikzee
Lid (sinds 2022)

Myra Latuheru

Adrz - Clientenraad Pasfoto Myra Latuheru

Myra Latuheru
Woonplaats: Middelburg
Lid (sinds 2016)

Carla Dekker

Adrz - Clientenraad Pasfoto C. Dekker Priem

Carla Dekker
Woonplaats: Kloetinge
Lid (sinds 2018)

André Lokerse

André Lokerse
Woonplaats: Kapelle
Lid (sinds 2021)

Annemieke Bruins

Annemieke Bruins
Woonplaats: Burgh-Haamstede
Voorzitter, lid dagelijks bestuur (sinds 2020)

Peter de Doelder

Adrz - Clientenraad Pasfoto P. De Doelder

Peter de Doelder
Woonplaats: Middelburg
Voorzitter, lid dagelijks bestuur (sinds 2018)

Spiegelgesprekken

Een spiegelgesprek vindt plaats in vorm van een kringgesprek tussen een groep patiënten in aanwezigheid van betrokken zorgverleners (toehoorders) vanuit Adrz. Ook een delegatie van de cliëntenraad mag hierbij als toehoorder aansluiten. Tijdens dit gesprek staat de patiënt centraal: er wordt geluisterd naar de ervaringen en adviezen van de patiënten. Er wordt toehoorders figuurlijk een spiegel voorgehouden. Met als doel de input te gebruiken om de kwaliteit van de zorg te verbeteren.

Contact ouderenbonden

Twee keer per jaar gaat de cliëntenraad in gesprek met ouderenbonden uit de regio’s Schouwen-Duiveland, Zuid-Beveland, Noord-Beveland en Walcheren.

Veiligheidsdialogen

In Adrz vinden regelmatig veiligheidsdialogen plaats. Een gesprek van een afvaardiging van raad van bestuur, medische staf en cliëntenraad met vertegenwoordigers van een afdeling. Dit kan een verpleegafdeling zijn, maar ook een polikliniek of ondersteunende afdeling. Kort voor een veiligheidsdialoog houdt de cliëntenraad met enkele patiënten interviews en brengt tijdens de dialoog verslag uit.

In gesprek met patiënten en bezoekers

Word lid van het Adrz Patiëntenpanel

Wij willen er alles aan doen om onze zorg zoveel mogelijk af te stemmen op de behoeften en wensen van onze patiënten, hun naasten en onze bezoekers. Daarvoor hebben we u hard nodig.

Wat de beste zorg inhoudt en hoe wij daar als Adrz invulling aan kunnen geven, bepalen wij sámen met u. Wilt u meedenken over de toekomst van onze zorg? Meld u dan aan voor ons Adrz patiëntenpanel. Panelleden geven hun mening over ontwikkelingen in het ziekenhuis. De uitkomsten gebruikt de cliëntenraad als bouwstenen voor het bepalen van standpunten en het uitbrengen van adviezen. Het is belangrijk dat de stem van de inwoners zo sterk mogelijk doorklinkt bij het nemen van besluiten.

De panelleden krijgen regelmatig digitaal vragen over allerlei (actuele) onderwerpen die in Adrz spelen. Hoe meer leden, hoe nuttiger de uitkomsten zijn. De cliëntenraad weet hierdoor beter wat de mensen vinden van veranderingen in de zorg en de dienstverlening. Met die informatie kan de raad ook beter opkomen voor de patiëntenbelangen.

De leden ontvangen per mail de uitkomsten van elk onderzoek. Daarnaast plaatsen we de uitkomsten op de website. De cliëntenraad geeft erbij aan wat er met de mening van de panelleden is gedaan.

Meld u aan als lid van het Adrz Patiëntenpanel

Heeft u vragen over het Adrz Patiëntenpanel? Neem contact op met cliëntenraad@adrz.nl

Waarover adviseren wij?

In het jaarverslag staat een overzicht van de onderwerpen waarover de cliëntenraad het afgelopen jaar heeft geadviseerd of mee ingestemd. Zo hield de cliëntenraad een enquête via een patiëntenpanel over thuistoediening  van medicatie.  Het onderzoek leverde veel informatie op over de ervaringen en wensen van de patiënten binnen Zeeland wat is meegenomen in het advies.

In 2023-2024 geeft de cliëntenraad een aantal onderwerpen een prominentere rol. De kernwaarden waaraan getoetst wordt zijn Zorg centraal waar nodig, Zorg dichtbij waar mogelijk, Midden in de maatschappij, Gastvrij en betrouwbaar. Deze vloeien voor de Clientenraad uit in de volgende aandachtsgebieden: (Ver)nieuwbouw in combinatie met de vastgoedstrategie, Locatieprofielen, Samenwerking/Zorgkloof en Patiëntgerichtheid, met name bejegening.  De cliëntenraad heeft in zijn werkplan bejegening en waarde gedreven zorg als zijn speerpunten benoemd.