Door zorg zo dichtbij als mogelijk bij jou als patiënt te organiseren blijven we dichtbij. Ben je toch genoodzaakt naar een van onze locaties te komen, dan willen we dat je jezelf ook daar thuis voelt. Met deze gedachten vertellen wij de verhalen van Adrz.
Gastvrij
Gastvrij betekent dat we 24/7 patiënten, bezoekers én elkaar hartelijk ontvangen en een warm gevoel geven. De patiënt voelt zich als klant goed behandeld. Medewerkers zien elkaar als klant en werken daarom klantgericht. De patiënt ervaart net dat stapje extra. Medewerkers doen dat stapje extra ook voor elkaar.
Betrouwbaar
We komen onze afspraken na met patiënten, samenwerkingspartners, de samenleving en met elkaar.
Betrouwbaar betekent voor Adrz dat we onze afspraken nakomen. Met onze patiënten, onze samenwerkingspartners, de samenleving en elkaar. We maken realistische plannen en werken efficiënt. De patiënten en andere betrokkenen ervaren dat we duidelijk en op tijd communiceren
Meer inspirerende verhalen
Vaak is een ziekenhuisbezoek best een beetje spannend. Juist daarom is het van het grootste belang dat een bezoek aan Adrz zo prettig mogelijk verloopt. Jij kunt daarover meedenken als je nu lid wordt van het Patiëntenpanel.
Bij Adrz zetten 2250 medewerkers, 180 medisch specialisten en 140 vrijwilligers zich dagelijks in om u zo goed mogelijk te helpen, behandelen en verzorgen.